Selasa, 11 Januari 2011

TerKejut Kite..!

Hye and assalamualaikum bloggie and to sape2 yang bace blog saya yang tak seberapa ini..cewah!

baiklah, sebenarnya tujuan entri kali ni bukan untuk cakap pasal rancangan bisnes tu, sebab still in progress and tak dapat nak upload gambar2 yang sepatutnya. baru semalam beli barang2 bisnes and insyaALLAH will begin this sunday (waktu Malaysia).  diharap sesiapa yang selalu tengok blog ni bersabar ye (ramai ke?..kui3).

okey, back to the topic.  actually, terkejut sangat bukak blog hari ni. nak tau sebab apa? 
*bunyi drum banyak2*

ADA IKLAN MAXIS KAT BLOG SAYA!!!
sungguh tak percaya. sebab inilah saat2 yang ditunggu selama ni.  haa, betul ke semua ni? bukan mimpi kan? (sambil guling-guling and pusing-pusingkan kerusi). yela bukan apa, susah tau nak dapat iklan advertised kat blog yang tak popular macam u ni bloggie (bukan salah u, salah i..tau2).  even kalau still tak dapat income pun saya tak kisah. janji, ADA IKLAN!

mesti macam annoying kan nak buat huruf besar untuk IKLAN tu. tengok, buat lagi..ish3~ (hentikan dayah, hentikan!)
hihi. saya harap satu hari nanti saya boleh buat duit dari blog macam orang lain jugak. bestnya! saya dah ada idola dah pun dalam berblogging ni. semua orang tau rasanya..

taraaa...

sape yang ada dalam dunia blog tak kenal die, tak tau nak cakap apa la kn..hehe
 
rasanya tu jela buat masa ni, busy nak prepare untuk bisnes ni.. (haha..gebang je lebih). doakan 'KITE-KITE JE' berjaya okay..nanti saya boleh belanja.weee~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan