Rabu, 2 November 2011

My fav...sOngs!


Hello..
Lama tak dengar cerita I kan? haha..this time I'm gonna make it short. Tak nak membebel panjang-panjang dah (sekarang ni bukan membebel ke? ;P).  


Atas sebab-sebab yang tak pasti, I tiba-tiba nak tulis pasal my favourite songs la pulak kan? I pun tak tahu..tapi ya'all tengok jela my current list. ^___^


Pemenang bagi carta hati I ialah: (drum banging non-stop)


1. I'm into You- Jennifer Lopez ft. Lil Wayne





2. Love you like a love song- Selena Gomez





3. Rolling in the deep-Adele





4. Louder-Charice 





5. Moves Like Jagger- Maroon five ft. Christina Aguilera






6. Wish you were here-Avril Lavigne






7. Rain over me-Pitbull ft. Marc Anthony






8. Patah Seribu-Shila Amzah (Acoustic Version)






9. Tiga Kata-KRU






Dan...lagu yang mula-mula I suka tapi lepas dengar banyak kali, jatuh number 10 pulak..hewhewhew~


10. Berdua Bersatu-Forteen






Ermm..tapi kalau nak tambah lagi satu boleh? Please please please....(muka begging habis comel sambil buat puppy eyes...;D)


Kisah Dongeng-Stacy





Hehe...suker suker suker~


P/S: Ok la...tu je entri kali ni. Papai semua and have a nice day ^^

Khamis, 6 Oktober 2011

BloGgeR tu ARTIS..?? Biar Betul


Assalamualaikum..
Hye you alls..mesti korang rasa nak campak I dalam longkang kan? Yela, asyik2 cakap next entry 'Mereka yang pernah hadir..part 4'..tapi tak update2.  Kalau I pun bengang jugak..haha (gelak jahat tapi rasa bersalah).  Sorry, tapi I dapat satu lagi bahan yang I tak sabar2 nak kongsi dengan you all, especially blogger macam I. ;D


You all tau tak (dengan gaya joyah)..sebenarnya blogger pun tergolong dalam golongan artis jugak? Tak tahu? Laa sebab tu lah I bagitahu ni..aishh~ Cerita dia macam ni, masa I pergi jenguk entri latest Hanis Zalikha (femes dia ni you), I pun ternampak la satu link ni antara komen2 dia tulis: Apa Itu Retis?. Jadi, bila bukak je link tu..ternampak la entri dia menghuraikan Apa Itu Retis (nak jugak sebut tajuk dia..) 



Artis bukan macam dia ni je..tapi macam



Beliau...dan



Beliau...dan 



Beliau


So, lain kali jangan you all fikir yang artis tu cuma mereka yang naik atas pentas buat show tu je okay.  Sesiapa yang bergelar blogger pun artis /retis jugak.  "Habis tu kalau I orang biasa I bukan artis lah, alaa nak jugak jadi artis" Nak jadi artis jugak? Okay, lepas ni you all dah tak boleh jadi orang biasa, kena la jadi orang luar biasa macam I. Hikhikhik..(super perasan mood).  


Apa?? Tak percaya? Okay, fine. You all boleh tengok dekat entri ni sekali, sumber blog yang paling sahih. Haha.  Tapi still, semuanya terletak di tangan you all, nak setuju ke tak.  Bak kata pepatah: "Tepuk dada tanya jawapan".  Tak pernah dengar? Ish3 Kesian la dekat you all...(tangan letak ke dada mata pandang ke atas).

Okay la..terus sabar menanti entri I yang tak muncul2 tu ek..PEACE~


P/S: I sebenarnya tak bawak diary yang ada tulis bahan entri tu masa entri ni ditulis.  Alamak, kantoii sudahh..;P




Khamis, 29 September 2011

Mana La Hilang..

Assalamualaikum..
(dengan nada Prof. Izi Hj. Ali)
Hello semua..dah lama I tak meng'update' dalam bLoGgiE tersayang.  Padahal, kadang-kadang tu banyak je masa tapi MALAS..haha.

Anyway, latest update tentang I is currently I'm in my final year at UTM. So, as for final year student, kitorang kena buat research based on topics yang dah dipilih semester lepas yang mana nama projek ni: Final Year Undergraduate Project (FYUP)

Other updates would be...I dah dapat kerja part-time! Jadi Research Assistant (RA) for some lecturers in UTM. Bukan apa, selain nak tambah duit poket I boleh jugak dapat pengalaman baru.  Yela, ever since my PTPTN sikit dis sem (sebab banyak potong untuk LI n bla bla bla..), I rasa insecure kalau dalam mind dah set: duit sikit, so STRESS!  Selain tu, ibarat kata my mom: ' Mana tahu dengan pengalaman ni nanti senang dapat kerja lepas grad,'
AMINNN....






 Anyway, I akan cuba manage my time wisely. I tak nak la jadi macam orang tua-tua cakap tu: 'Yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran'..cewah~ Lagipun, I nak grad dengan kawan-kawan I jugak. Jealous tengok kawan-kawan and senior yang dah grad. Nak jugakkkk...!!!!

Well, setakat ni jela entri I kali ni. Tak leh membebel panjang sangat sebab 'busy' la katakan..huhu


P/S: Nantikan entri terakhir untuk 'Mereka Yang Pernah Hadir..part 4'
^______^